Fotoboken från Fuji

Tänkte bara tala om att jag fått min fotobok från Fuji som jag bloggade om tidigare och jag är verkligen jättenöjd. Jag valde Fotobok Briljant som är Fujis exklusivare fotobok framkallad på fotopapper. Fördelen med detta är att boken blir framkallad i RGB (Red, Green & Blue) istället för standardpappret som trycks i CMYK (Cyan, Yellow, Magenta & Keycolor).
Programmet som man laddade hem var lätt och smidigt att använda och jag kan absolut rekommendera Fujis fotoboktjänst. Bilderna blev verkligen jättefina. Dock ger inte mina foton nedan boken rättvisa.

fotobok3

fotobok4

Kommentera

