18,5 kubik betong


Tidigt i ottan kom första betongbilen.


Två stycker rakar ut betongen och en vibbar (vibrerar så att betongen ska komma in överallt och för att få bort luftbubblor).


Et voila! Ett stycke platta.

9 reaktioner på “18,5 kubik betong

  1. Vad roligt att ni är så på G. Jag tycker du ska jobba med att hjälpa folk med att inreda hem. Du skulle kunna inreda hos mig :) .Jag ska bara vinna på lotto först. Stor kram……..

  2. Nu går det framåt, tycker ni kan ta en paus i husbyggandet imorn och gå med mig och Mika på oktoberfesten=)….kram

  3. Snacka om geggamojja!!

    Vi kanske tittar ut till tomten i helgen, vi har pratat om det länge men va fasiken, förkylningar och annat som kommer ivägen:(
    Å så ska han släpa iväg mig på nån NHL-match i globen på lördag, tur att jag gillar hockey:)
    Hoppas Ni är friska och krya igen!

    Kram Kram

Kommentera

