Smutsgult i mitt hjärta

Det är mycket gula accenter i inredningen nu. Själv har jag sedan en tid totalt snöat in på den senapsgula nyansen. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den. Plaza Interiör kallar den smutsgul och visar i senaste numret ett uppslag som på pricken förmedlar färgskalan och den stämning jag har föreställt mig i mitt huvud. Bilderna är så snygga att de förtjänar att ramas in.
Vilken färg ligger Er varmast om hjärtat just nu?

Bilder: Plaza Interiör nr 3 2011
Tidningsartikeln gjord av Anna Malmgren, Pernilla Jansson & fotograf Erik Lefvander.

9 reaktioner på “Smutsgult i mitt hjärta

  1. Trode jag var ensam om att var vaken mitt i natten, till jag såg din komentar ;) Sötnöt!!!
    Grått och gilt är vell ändå det trendigaste någonsin just nu.. Ser färgerna överallt och man blir ju galen och vill måla om.. jag fattar inte varför ajg ska bli så inspirerad och galen när jag faller för nåt.. Tur att martin har gätt mig måleriförbud ;)
    Gult har kört över mig som en ångvält tillsammans med grönt och rosa just nu men självklart med orange i spettsen :P Nu ska jag försöka sova lite, ses i morgon igen. God natt!!! kram :)

  2. Eftersom jag är så förtjust i alla gråa nyanser för tillfället så gillade jag denna smutsgula jättemycket, den bryter av på ett väldigt härligt sätt!

    kram /iris

Kommentera

