Mina hetaste tips hos Signerat

Det är tur att jag har jobbat lite med att blogga när jag suttit på kontoret hos Signerat.se om dagarna, annars hade jag väl gått under av bloggbrist nu när jag inte haft någon uppkoppling.
Här är lite av det jag tipsat om på Signeratbloggen i juni.

 

Sommarrea på Bubblan
Snygga anslagstavlan Bubblan från Plenty Design kan man nu köpa till specialpriset 150 kr (inkl frakt). Ordinarie pris är 325 kr så det är ett riktigt fynd.

 

Smart multifunktionell datormöbel
SurfBoard™ är ett nytt modernt vägghängt datorbord med förvaringsplats för laptopen. I uppfällt läge är arbetsplatsen dold och fungerar då som tidningsställ. Perfekt för den trångbodde eller som extra arbetsplats i till exempel köket. Den passar även bra i offentliga miljöer som dolda arbetsplatser och broschyrställ på företag, till exempel i korridorer och konferensrum.
SurfBoard™ kostar 2 400 kr (inkl frakt) och du hittar det hos Sofie Sjöström™ design.

 

Till sommarens grillkvällar
Nyttadesign tillverkar både funktionella och snygga produkter, bland annat dessa förkläden som du kanske sett på tv i olika sammanhang.
Förklädet är enkelt att ta på sig och passar de flesta kroppsformer. Dessutom riskerar man inte att sabba frisyren då man inte behöver trä något över huvudet.
De smidiga mikrogreppen med gummitryck underlättar hanteringen av varma tallrikar och hjälper dig att få upp burklock.
Priset för förklädet är 495 kr, mikrogreppen kostar 195 kr (inkl frakt).

 

Somriga drinkunderlägg
Jag har även tipsat om Oak Industries fina drinkunderlägg som passar finfint till sommarens fester och fikastunder.

Disktrasor är roligt
Om du letar efter annorlunda disktrasor så är det hos Signerat du ska söka. Där finns mängder av fina disktrasor som man kan lämna framme på diskbänken utan att skämmas. Här är några exempel. Fler finns här.


1. Hanna Säfström Design (35 kr/st)
2. Erika Tubbin (35 kr/st)
3. Torian (40 kr/st)

6 reaktioner på “Mina hetaste tips hos Signerat

  1. Hej Susanne,
    Tack! Vad glad jag blir att du gillar mitt vardagsrum för 5000:-. Jag hade ju inte så mycket spelrum med så lite pengar. Det är tur att IKEA finns. Räddaren när pengarna tryter. :)
    Vet du var tapeten kommer ifrån som finns på bilden med surfboard-bordet? Den är ju underbar.
    Kram.

  2. Tack för finfina tips! Jag gillar Signerat skarpt, hela iden. Du har plockat många goda russin ur kakan tycker jag. Datorbordet såg jag på möbelmässan och det är riktigt snyggt. Förklädena var nya för mig, jag gillar dem!

Kommentera

