Tävling – Vinn boken Skyltfönster

Tävlingen är avslutad!

Är du intresserad av dekoratörsyrket eller har du en butik och vill lära dig mer om hur man skapar inspirerande och säljande skyltfönster?

Boken Skyltfönster är skriven av Annica Bergman, grundare av DEKKO dekoration & kommunikation där jag arbetar.

Boken är en instruktions- och inspirationsbok som lär ut allt från grunden, hur man utrustar fönstret och utnyttjar det på bästa sätt, olika typer av material och rekvisita och hur man handgripligen bygger upp exponeringar.

Boken innehåller generöst med skisser och inspirationsbilder, praktiska tips och goda råd, textförklaringar på exponeringar, material, exponeringshjälpmedel och rekvisita. Här hittar man allt från detaljerade steg-för-steg-instruktioner till de där tipsen och knepen som aldrig brukar stå i läroböckerna, men som i slutet skiljer amatören från proffset!
Klicka här för att se smakprov från boken.
 
Vill du vara med och tävla om ett eget exemplar av boken? (Värde 749:-)
Besvara tävlingsfrågan i en kommentar till detta inlägg.
Tipsa om tävlingen i din egen blogg så fördubblar du din chans att vinna.
För ytterligare vinstchans gillar du DEKKO på Facebook.

 
Tävlingsfråga – Vilket år startades DEKKO?
 

Tävlingen avslutas den 14 december. Lycka till!
 
Tävlingen är avslutad och bokens författare har dragit en vinnare. Grattis säger vi till Knaada!
44 reaktioner på “Tävling – Vinn boken Skyltfönster

  1. startade år 2000 och jag gillar på FB! hade varit perfekt då ja får en examen från en Dekoratörs utbilodning den 15 dec!

  2. Boken skulle kunna bli en bra uppvärmning inför kommande dekoratörsutbildning. Dekko startades år 2000. Tack för en bra blogg! Tjo! :)

  3. Tack för en mycket inspirerande blogg, och tack för att du ger bort ett exemplar av en bok som också verkar vara oerhört inspirerande! Jag är utbildad inrednings- och butikskommunikatör, och jobbar idag som butiksinredare. Mitt företag jobbar dock tyvärr inte med skyltfönster, men med hjälp av denna bok är min förhoppning att mina kollegor ska få upp ögonen även för detta område och att de ska bli inspirerade och förstå hur viktiga skyltfönstrena är för en butiks lönsamhet. Jag tror absolut att denna bok skulle kunna vara början på ett sådant tänk inom det företag som jag jobbar på :)
    Svaret på frågan är år 2000.

    GOD JUL!!

  4. Svaret på frågan är år 2000.

    Jag läser till visual merchandiser (och har även träffat på Annica under min utbildning), den här boken skulle jag därför verkligen kunna ha nytta av i mitt arbete!

    Gillar på Facebook också.

  5. Hej!

    DEKKO startade år 2000

    Skulle vara toppen med en bok som denna för inspiration till skyltningen på mitt jobb!

    Gillar DEKKO på FB!

    GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!

  6. DEKKO startades 2000! Självklart gillar jag även på facebook. Den här boken vore perfekt för mig, som precis har börjat jobba på ett showroom. Vore underbart att lära sig lite mer och kunna styla lite självsäkrare!

Kommentera

