Tävling – Vinn Supreme Steel gryta & kastrull

Något gammalt, något nytt, något lånat, något blått…

Vi är nu inne i början av den ljuvliga bröllopssäsongen. Jag sitter i juryn på OBH Nordicas bröllopstävling och kommer att utse vinnaren av en Supreme Steel gryta & kastrull.

För att vara med i tävlingen, ta en bild på något av nedanstående teman:
något gammalt
något nytt
något lånat
något blått

Mejla bilden till designinggoodlife@obhnordica.se samt motivera varför just du vill vinna. Obs! Du måste själv ha tagit bilden samt ge OBH Nordica tillstånd att visa upp bilden i OBH Nordica bloggen Designing good life.

Ta fram kameran och låt kreativiteten flöda!
Tävlingen pågår t.o.m 15 juli 2012.
Lycka till!

One thought on “Tävling – Vinn Supreme Steel gryta & kastrull

  1. Hej ! jag skulle vilja vinna brödrosten då jag om en vecka ska flytta till hus tillsammans med min lilla familj. jag har länge varit ett fan av just obh nordica produkter och tänkt köpa alla köks saker i obh nordica. äger en obh nordica kaffemaskin och den är kanon. Tror dock att alla obh nordica produkter är bra. men älskar man kaffe så är bryggaren bäst. Den är inte bara snygg, modern utan brygger gott kaffe. tack för en fin blogg. älskar din blogg för den inspererar och får en att vilja inreda inreda o inreda hihi… håller tummarna för att jag vinner:) kram

Kommentera

