Harmoni i arbetsrummet

Äntligen!

Här trivs jag, här känner jag harmoni och lugn. Här väcks min kreativitet och skaparlust. Det var länge sedan jag kände så. Vi har levt så länge bland flyttkartonger och byggdamm och arbetsrummet har inte varit det som prioriterats. Skrivborden har dolts av drivor med skrot som gett mig ångest. Men nu har jag äntligen fått ordning. Nu finns det två rena skrivbord med allt man behöver inom räckhåll, där man bara kan slå sig ner och rita, skriva, pyssla, plugga, skapa eller bara filosofera… Och så slutligen kom den dagen då jag kopplade in en lampa till mitt älskade ljusbord. Bara en sån sak får mig att skutta av glädje.


Ljusbordet


Pimpad tvålpump och en krok jag ännu inte hittat någon plats till


Förvaringsplats till allt


Überviktiga papper 


Ordning och reda 


Även skräpet har sin plats

10 reaktioner på “Harmoni i arbetsrummet

  1. Så grymt snyggt! Vad är det för förvaringslåda som du har tyget i? Ser så bra ut. Är det en Ikea expedit med luckor eller vad har ni för hylla?

    Hoppas du får tid att sitta och filosofera på er nya arbetsplats nu. Kram Linda

  2. Visst blir man lugn av ordning! Du har fått det jättefint. Själv ser jag mig omkring i min lilla jungfrukammare/arbetsplats och känner att det kanske är dags att ta tag i det där med ordningen – igen. På något sätt får jag den inte att stanna. Ha det så bra! Hälsningar Maja

  3. hejsan
    Verkligen jätte fint arbetsrum!! har bara en fråga ang bordsskivan, jag ocg min sambo ska oxå göra nått långbord till arbetsrummet, men vart har du hittat den långa, då han är designer ska han oxå fixa till ett ljusbord. Hur gjorde du?
    Mvh Joanna

Kommentera

