Expediten i arbetsrummet

Häromdagen visade jag bilder från vårt arbetsrum och bland annat några detaljbilder från expedithyllan. ”Camla” frågade då om jag inte kunde lägga upp en bild på hela hyllan. Så jag gjorde mitt bästa för att få ett bra foto på hela hyllan, lite trixigt att få med allt då rummet är väldigt smalt men här är den i alla fall, vår Expedit.

Jag fick även en fråga om förvaringslådorna som står nederst i hyllan. De är köpta på Ikea men jag har tyvärr glömt vad de heter. De har lock som stängs med dragkedja och plats till etiketter på framsidan. Det mesta i det här rummet är från Ikea och Granit.

3 reaktioner på “Expediten i arbetsrummet

Kommentera

