Tävling – Vinn brödrost från OBH Nordica

Med anledning av den härliga bröllopssäsongen tävlar vi ut en klassisk bröllopspresent, en snygg brödrost i Chilliserien från OBH Nordica. Den har alla funktioner för rostning av smörgåsar och rostar dessutom bagels m.m. De värmeisolerade långsidorna gör att du inte bränner dig. Dessutom är den röda metallicfärgen så snygg att brödrosten förtjänar att alltid stå framme.

För att vara med och tävla ska du svara på frågorna nedan.
1. Vilken är din favoritprodukt hos OBH Nordica?
2. Vad är det bästa med Snusans inredningsblogg och finns det något du vill läsa mer om?

Lämna ditt bidrag i en kommentar eller ett mail (susanne.morell@home.se). Tävlingen avslutas den 30:e juni. Vinnaren kontaktas via mail och presenteras här på bloggen. Lycka till!

***

Ni missar väl inte att det även pågår en fototävling med bröllopstema där ni kan vinna Supreme Steel gryta & kastrull från OBH Nordica. Tävla här!

27 thoughts on “Tävling – Vinn brödrost från OBH Nordica

  1. åh jag är gärna med och tävlar! Älskar deras chili-kollektion, för det piggar upp alla kök! Vi har sambons gamla brödrost som tar upp halva köksbordet, så en sån här liten smidig, och snygg detalj dessutom, brödrost skulle verkligen vara toppen att ha. Då slipper man plocka undan den, den är ju så snygg så den kan sta framme :).

    1. En av mina favoritprodukter är Style vac! http://www.obhnordica.se/dammsugare-107.aspx?ProductID=PROD781 också en snyggning som kan stå framme och dra åt sig blickarna. Vi har hund, så en handdammsugare att dammsuga soffan och mindre mattor med är ju smidigt :).

    2. Jag gillar din blogg för du skriver om den inredningsstilen jag gillar. Jag gillar att drömma mig bort och länga till den dagen man kan köpa villa, men till dess får allting bara vara visioner tills pengarna någon gång kanske kommer.

    Håller tummarna,
    Kram Nathalié
    n.teodorson@gmail.com

    • 1.Köksmaskinen är ett måste i mitt kök!
      2. Tycker om din stil, älskar dina citattavlor, de får mig att vilja pryda min egen vägg med liknande, då ordspråk är en stor inspiration i mitt liv.
      Före & efter bilder skulle vara kul att se :)

  2. favorit är denna
    Supreme Non-Stick Gryta 3,0 helt underbar andvänder denna flera gånger i veckan
    jag gillar bloggen mycket får en hel del insiration o tips och så är den väldigt intressant att följa
    hoppas så på tur skulle behöva en ny brödrost med lite stil o elegans
    Titti

  3. Minfavorit är mixern quick prep 500, suverän till det mesta i vardagen, tar inte stor plats oxh finns alltid tillgänglig!
    Din blogg är bra, mysig och framförallt ”vardagligt överkomlig” inte dyra flashiga lösningar utan för mig greppbart och ändå med ett lyxigt snyggt oxh lyxigt resultatt. Vi håller på att renovera, jag skriver inte mycket om det mer för nu är vi mest inne (ute är klart nästan ) och här inne är det väääldigt rörigt :) huset i bilder är härligt! Det ger smakfullhet och råd till mig :)

  4. Vattenkokaren jag har är en chili och den är inte bara vacker utan även oumbärlig, varje dag.
    Vill läsa om allt, det är bredden och blandningen som gör att det blir kul…samt att dakerna finns att köpa till ett vettigt pris.

  5. Jag är en tjej som verkligen älskar massage! Så Shiatsu 3D Back & Shoulder är något som är en favorit hos mig. :)
    Det bästa med den här bloggen är att det är den bästa inredningsbloggen jag har hittat! Jag fastnade direkt för den. Alla bilder, all inspiration allting! Jag gillar att man har kunnat följa erat husbygge och det är någonting som har fått mig att drömma bort om att bygga eget och inreda allting från grunden! Superkul, fortsätt med allt du gör! Något som fattas.. Nej, faktiskt så tycker jag inte det :)

  6. Faktiskt är just precis denna brödrost men favorit. Vi har en gammal vi fick gratis för 7 år sen. Som rostar brödet bara hårt. Har tittat på denna ett tag.
    Och snusans blogg är dötrevlig. Hemmahos bilder är himla kul. Mer sånt från fina hemmet!
    Kramar

  7. Jag är med

    Min favoritprodukt är http://www.obhnordica.se/björn-axén-tools-117.aspx?ProductID=PROD572 jag skulle behöva ändra min frisyr den är så platt och trist nu men har sett vad denna gör mot platta frisyrer. Men nu är det ju inte den man ska tävla om utan en brödrost.

    2.Jag tycker du har lyckats så bra så det finns faktiskt inget jag skulle vilja ändra på.
    Det bästa är att du skriver med hjärtat att det kommer från dig att du menar det och det är ju något jätte viktigt. det lyckas du galant med.

    Kram

  8. Min favoritprodukt är nog Dome Kettle http://www.obhnordica.se/piano-black-112.aspx?ProductID=PROD570 – tycker det är så mysigt med den moderna men ändå gammeldagsa känslan på den!

    Jag tycker du har en väldigt fin blogg, gillar att du även kan visa innan det är klart (som nu med altanen), då får man vara med lite även före och se hela förändringen :) Sen gillar jag nog det mesta i inredningsväg som du också verkar gilla så jag vet inte riktigt om det finns något jag vill läsa mer om – tycker du redan täcker in det!

  9. Min favorit produkt är ”first kitchen blender” det är en underbar mixer som gör min frukost-smoothie varje dag!

    Bloggen är jättefin, du har en bra och modern smak! Men jag skulle gärna vilja se lite budget alternativ ibland, kanske har du hittat något i secondhand någon gång? En 10 i topplista på dina favoritbutiker skulle också vara bra!
    Kram!

  10. Min favorit är en mini chopper från OBH NORDICA :)
    jag tycker din blogg är så underbart fin för du visar så mycket fina hemmabilder hos er .
    levande och glada och inspererande .Många bloggar visar bara bilder från nätet inte lika kul att se .
    Jag tycket inte du behöver ändra något är nöjd med det jag brukar se här inne och läsa .

  11. Favoriten är tekokaren eftersom jag aldrig kommer lära mig dricka kaffe!

    Är flitig besökare på din blogg för det känns så varmt och ombonat att ”kika in” hos dig. Man känner sig alltid välkommen!

  12. Jag är gärna med och tävlar!
    1. Min favoritprodukt från OBH Nordica är vår underbara bakmaskin: http://www.obhnordica.se/bakmaskiner-53.aspx?ProductID=2465
    Bara att stoppa i ingredienserna och så fixar den ett härligt nygräddat mumsigt bröd :)
    Vi fick den i bröllopspresent och nu vore det ju fantastiskt kul att kunna ge denna brödrost (också från OBH Nordica) i present när vi själva ska på bröllop senare i sommar!
    2. Jag älskar alla bilder från ditt vackra hem! Gärna mer sånt och gärna mycket tips på fina inredningssaker och var man kan köpa dem!

  13. 1. Vilken är din favoritprodukt hos OBH Nordica?
    Min favorit produkt var http://www.obhnordica.se/br%C3%B6drostar-36.aspx?ProductID=1797 tills jag skulle ta upp mitt bröd med en kniv och råkade trycka till med kniven så brödrosten fick kortslutning och dog. Därför blev jag väldigt intresserad av denna fina.
    2. Vad är det bästa med Snusans inredningsblogg och finns det något du vill läsa mer om?
    Det bästa är att jag får så mycket inspiration. Jag älskar att fixa och ändra hemma och har fått mycket här ifrån. Jag skulle vilja läsa mer om budget tips!

  14. Jag är gärna med!

    1, Jag har varit barnsligt förtjust i Chili-serien sen den lanserades men tyvärr inte köpt en enda produkt! En favorit som jag gärna skulle se i mitt kök är den här supersnygga micron; http://www.obhnordica.se/chilli-114.aspx?ProductID=PROD484

    2. I ärlighetens namn så är jag helt ny här inne! Kikade runt lite och gillar alla fina bilder på inredning och förvaringslösningar, önskar att jag var så kreativ :)

    Kram, Ingrid

  15. 1. Dom har ju så mycket bra saker, ska jag kunna välja en?
    Massagedynan och värmefilten är i alla fall två saker jag länge velat ha jag som alltid fryser och ofta är spänd.

    2. Detta måste vara den bästa inredningsbloggen då du får även mig som inte alls är speciellt intresserad av inredning att bli inspirerad. Gillar bilderna, ditt sätt att skriva och din stil, jag vet inte om du kan göra det bättre, jag tycker du gör det så bra nu! :)

  16. Jag vill gärna vara med för här hemma har brödrosten totalt gett upp.
    1. Något som är prio etta just nu är en sån här produkt: http://www.obhnordica.se/smörgåsgrillar-44.aspx?ProductID=1850
    Varför jag valde denna, först och främst gillar jag att man kan göra två åt gången (då det är fyra barn i vår familj), läcker färg och design.
    2. Helt ny på din blogg, kollade runt lite och kan bara säga att den e helt toppen. Intressant läsning och fortsätt i denna stil, så har du fått en till läsare.

    Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

  17. 1. Min favoritprodukt hos OBH Nordica är Björn Axén Tools Volumaster Professional. Jag har platt & tunt hår. Vill ha motsatsen till det & använder dagligen denna volumaster. Den är FANTASTISK!
    2. Det bästa med Snusans inredningsblogg är att den känns inbjudande, välkomnande & inspirerande. Du får gärna fortsätta att skriva & lägga upp foton på ”Bästa lösningar”. Skulle gärna vilja ha mer om ”inredningspyssel”. Som det du skrev om ”Tapetprovspyssel”.

  18. 1) Min favorit är OBH Nordica Björn Axén Tools Volumaster Professional! Grym!
    2) Det allra bästa med bloggen är att du vågar bjuda på dig själv! Blir så inspirerad av dina personliga blogginlägg och din kreativa sida! Det är nästan så att jag blivit lite kreativ själv på kuppen! Så ännu mer kreativa tips är mitt förslag!

  19. 1. Eftersom vi är glassomaner hela familjen är denna glassmaskin en solklar favorit

    http://www.obhnordica.se/glassmaskiner-941.aspx?ProductID=PROD663

    2.
    Tack vare din blogg har jag insupit mycket inspiration,
    kastat väck en massa skräp frán mitt hem som bara skapat irritation,
    nu har jag äntligen skapat ett trivssamt och mysigt hem,
    det är en fröjd att komma hem efter jobbet klockan fem,
    din blogg inneháller mycket bra och positiv variation,
    vilket gör att man kommer tillbaka och det är ju kanon

  20. !Supreme Blender, såklart! Jag fullkomligt älskar smoothisar, till frukost, mellis, lunch och ja middag!

    2 Det bästa är all inspiration och f.a de fina bilderna! Bloggen är strukturerad och klar – inget onödigt! Jag skulle gärna se mer av ”så här gjorde vi” el så här gör du” och gärna fler frågestunder live!

Kommentera

