Pimpa med pennan

Min farmor sa för länge sedan att jag föddes med pennan i handen. Om så är fallet finner jag högst tveksamt men jag har ända sedan jag var liten gillat att teckna, klottra och skriva. Jag skrev inte för att jag hade något väsentligt att skriva utan enbart för att jag gillade bokstäver och att forma snygga textflöden. Jag kunde sitta och skriva av sagor och senare även berättelser i Mitt Livs Novell. Nördigt? Måhända, men jag tycker fortfarande att det är avslappnande att ha en penna i handen och jag älskar bokstäver.
Här är ett par exempel på hur man enkelt kan pimpa saker med pennan.


Tvålpump från Åhléns i badrummet


Välanvänd väska från Granit i Viggos rum

6 thoughts on “Pimpa med pennan

Kommentera

