Vinnare fototävling

Nu är vinnaren i fototävlingen med bröllopstema utsedd. Tävlingsuppgiften gick ut på att ta en bild med något av dessa teman: något gammalt, något nytt, något lånat eller något blått.

 

”Här kommer mitt bidrag till Bröllopstävlingen. Jag valde att fotografera rosor på min innergård, med fokus på en knoppande. Rosen är ju en klassisk symbol för kärlek, och här får just knoppen representera temat ”något nytt”. För mig är kärlek och relationer som rosor. De måste vårdas och älskas för att växa och frodas, och glömmer man bort dem vissnar de lätt. Själv befinner jag mig nog i ett knoppande stadie tillsammans med min pojkvän sedan 1,5 år, men jag hoppas att vi ska kunna växa och slå ut tillsammans i framtiden. Och jag hoppas förstås att det någon gång får stunda ett bröllop! Vi ska precis ta ett stort kliv och flytta till vår första gemensamma lägenhet, vilket känns helt fantastiskt. Och vad vore väl en bättre start på detta nya samboliv än en present från OBH Nordica?”

Grattis till Eva Högström som vinner Supreme Steel gryta & kastrull från OBH Nordica!

Kommentera

