Magiska tuschpennor – rita lager på lager

Som medlem i Buzzador får jag testa nya produkter och tjänster. Jag har aldrig använt den här bloggen till att berätta om produkter jag buzzat om men nu tänkte jag göra det för jag tyckte det här var riktigt bra. Och kul! Viggo och jag har provat fyra olika sorters kritor och pennor från Bic Kids.

Jag må vara helt efter, född på 1900-talet, men jag blev mäkta imponerad av Mini Colour & Create – tuschpennor. Kommer ni ihåg när man var liten och skulle rita en stjärnbeströdd mörkblå natthimmel och det alltid slutade med att stjärnorna blev gröna? Såvida man inte använde vaxkritor tillsammans med vattenfärg förstås eller noga, noga, med tungan rätt i munnen ritade blått utanför de gula stjärnornas konturer.
Med de här pennorna kan man rita stjärnor, blommor, snögubbar, etc, i ljusa färger och sedan bara måla över allt med en mörkare färg. Magi tyckte mamman. Och ja, Viggo gillar dem också.

Vill du också bli Buzzador och därmed testa nya produkter? Anmäl dig här eller läs mer här.

2 reaktioner på “Magiska tuschpennor – rita lager på lager

  1. Jag är oxå med i buzzador och är med och testar dessa pennorna, eller var det kanske barnen som skulle testa ;-). Vi gillar oxå de magiska pennorna skarpt!
    Älskar din blogg och inredning :-)

Kommentera

