Gravidfotografering

Förra helgen hade jag besök av min vän Maria som är en fenomenalt duktig fotograf. Vi hade en liten fotosession och förevigade min gravidmage.

Jag gillar inte att visa upp mig, och speciellt inte med så mycket bar hud, mig men idag är jag modig och gör ett undantag för jag tycker bilderna blev så fina. Och jag är faktiskt stolt över min mage även om jag ser ut som muminmamman.

Viggo var inte bara med som modell, han agerade fotoassistent också minsann. Nedan ser ni honom in action med reflektorn. Min fina kille som snart blir storebror. Helt otroligt, det var ju alldeles nyss som han låg i min mage. Samtidigt känns det som att han alltid har varit här. Och lika självklar kommer Lillflingan att kännas, det lilla knyttet som vi än så länge inte vet så mycket om men redan älskar som bara den. Vem är du mitt lilla hjärta? Jag längtar!

Fotograf: Maria Kallin

14 reaktioner på “Gravidfotografering

Kommentera

