Ska ni till Formex?

Formex eller inte Formex, det är frågan.
Med 42 dagar kvar till BF, foglossningsvärk, svullna fötter, förvärkar, sammandragningar, vadkramp och sömnbrist beror det helt på dagsformen om jag orkar med en mässa. Någon heldag blir det inte men jag tänkte åtminstone försöka ta mig till pressfrukosten på torsdag. Ska ni dit? Om ni då ser en enorm vaggande sengångare med elefantfötter så är det jag. Om jag inte vimsat bort mig på vägen förstås. Har blivit rätt glömsk och förvirrad de senaste månaderna, vilket i och för sig inte är ovanligt hos gravida. Det är så mycket jox som rör sig i huvudet så ibland tappar man helt enkelt fokus. Som nu till exempel, jag skulle skiva om Formex men det enda jag kan tänka på är rökta räkor.


Bild © Susanne Morell, kopiering ej tillåten

3 thoughts on “Ska ni till Formex?

  1. Fniss, känner igen mig verkligen. Det är dock lättare att skratta åt det i efterhand än under tiden. Usch, det ÄR jobbigt. Hoppas du orkar en stund, man behöver lite påfyllning av trevligheter. Det mesta går över efter förlossningen som tur är, tyvärr dras jag med mitt minne fortfarande… Jag brukar säga att man både får ”gravidminne” och sen ”amningsminne”. Men det är ju också övergående :) Sköt om dig! KRam Linda

Kommentera

