Kök med snygga färgklickar

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg börjar jag bli sugen på att ta in mera färg i vårt hem. Tanken var ju trots allt från början att vi skulle boa in oss lite innan vi gjorde alla färgval. Min längtan efter något mer ombonat och mysigt kanske har att göra med att hösten är på väg… Jag älskar vårt strikta, svartvita kök men vill nog mjuka upp det lite inför vintern. Jag fastnade för det här köket som jag hittade hos Alvhem Mäkleri. Ett Ballingslövkök med snygga färgval och en hemtrevlig känsla. Mer info om bostaden finns här.

Bilder: Alvhem Mäkleri

2 reaktioner på “Kök med snygga färgklickar

Kommentera

