Preggosauriestatus

28 dagar kvar till BF och jag känner mig sprickfärdig, rastlös och så in i norden trött. Att sömnlösheten skulle vara naturens sätt att förbereda kvinnan på vad som komma skall finner jag enbart skrattretande. Låt mig få sova så att jag inte är ett komplett vrak när bebisen kommer.

Bilder: Pinterest, Here in my world

4 reaktioner på “Preggosauriestatus

  1. Jättefin blogg, jag och min sambo flyttade till egen lägenhet nu i början av sommaren och sedan dess har mitt intresse för inredning tagit fart och jag måste säga att din blogg verkligen är jättefin och inspirerande, tack :).

    Hoppas att du får lite sömn ikväll!

    Kram

  2. Å vad jag känner igen mig! Vårt hjärta Elsa föddes 23/8 men några dagar innan mådde jag verkligen skit, en blandning mellan rädsla och trötthet bröt ner mig. Fick åka in för att få sömntabletter och lite lugnande, flera nätter fick jag ligga inne, såååå skönt! Fick slappna av och kroppen fick starta själv! lycka till, tack för tipsen förresten, det hjälpte! kramar

Kommentera

