Barnrumsinspiration i grönt & vitt

Jag tittar mer och mer på inspirerande barnrum samtidigt som jag sneglar bort mot Lillflingans rum som än så länge är ett förråd. Nåja, inte stressa över det nu… I mina tankar är det redan färdiginrett men jag får hela tiden ny inspiration och nya idéer. Det är irriterande att inte kunna ta tag i det där projektet, men just det, inte stressa upp sig över det nu.

Det ligger många inspirationsbilder i barnrumsmappen på min dator. Ett av de finaste barnrummen är det här, Lauren & Mirandas safariinspirerade rum i grönt och vitt med fina detaljer som blommorna på väggen och Eames elefant. När jag ser de fiberoptiska stjärnorna i taket önskar jag att vi hade monterat in sådana i fler rum än i badrummet. Men det var helt enkelt för mycket jobb och för pressat tidsschema. En härlig effekt är det och ger ett mysigt ljus om kvällen.

Bilder: Apartment Therapy

2 reaktioner på “Barnrumsinspiration i grönt & vitt

  1. Hej har precis börjat följa din blogg och den är väldigt intressant och inspirerande! Jag tror lillflingan kommer den 28/9 :)

    Matilda

Kommentera

