Jippi!

Åh jag är så glad! En trevlig kvinna på Ellos ringde och gratulerade mig eftersom jag vunnit sovrumsdelen i deras tävling Älskade Hem. Tjohooo! Tack Ellos! Denna sega, gråmulna dag förvandlades hux flux till något glatt.


Bild: Skärmdump från Ellos

Här ska shoppas! I Ellos kollage ovan syns inte helt oväntat flera av mina favoriter. Det randiga påslakanet och kudden åker ner i varukorgen, liksom den stickade pläden med gula detaljer. Jag passar även på att klicka hem resten av bäddfavoriterna jag visat tidigare och ser fram emot att krypa ner bland nya fina lakan i höst.


Bild: Ellos

13 reaktioner på “Jippi!

  1. Grattis! Roligt! :D
    En fråga (fredagsfråga?), var kommer era vita ”tvättkorgar” ifrån? Himla smart och snygg idé :)

  2. Åhh, stort grattis!
    Själv glädjs jag över att ha blivit finalist i tävlingen Sveriges charmigaste hem!
    Underbar bild på dig i inlägget nedan! Såå vackert!
    Kramar!

  3. Så otroligt roligt att du vann GRATTIS. Du är verkligen jätte duktig när det kommer till inredning.
    Så nu undrar jag om du kan hjälpa mig lite. Vi har köpt en ny säng ( Kontinental) i mörkgrått.
    Vad ska jag ha för nattduksbord? Gärna budget ;).
    Kram

Kommentera

