Lampa med orange insida hittad

I förrförra veckans fredagsfrågor försökte jag hitta vår sovrumslampa eller en liknande utan större framgång. Malin tipsade då i en kommentar om att en likadan skulle finnas i Rustas höstsortiment och här är den nu, lampskärmen ”Brasilia” för både lampfot och takupphäng. Ganska lik vår lampskärm faktiskt. Insidan går att få i både orange och rosa och priset ligger på endast 199 kr. Tack för tipset Malin! Toppen med hjälpsamma läsare som hjälper oss att hitta produkter och inspiration!

Bild: Rustas reklamblad

6 thoughts on “Lampa med orange insida hittad

  1. Ojojoj, jag hinner inte med i svängarna! Har inte hunnit gratulera till din fina vinst – Grattis, den var du värd!! Och så vill jag säga coolt boktips till nyblivna föräldrar, den har jag inte sett förr.

    Och så undrar jag när det är dags för bebbe, tiden flyger iväg och jag har tappat kollen, det måste väl börja att närma sig nu väl?

    Hur som helst så önskar jag ett stort och varmt lycka till med förlossningen redan nu så att det inte blir för sent :) Lycka till!

Kommentera

