Bloggtips – Den vita drömgården

När jag åker till mina föräldrar passerar jag en nybyggd hästgård som fångat mitt intresse mer och mer Det som syns från vägen ser så spännande ut att jag blivit allt mer nyfiken på resten av huset. Nu har jag fått reda på att ägarna till huset faktiskt har en blogg där man får se mer av gården och gillar man exteriören så blir man inte mindre entusiastisk när man får se insidan. Ett reportage om köket har varit med i Aftonbladets bilaga Härligt Hemma och jag anar att vi kommer att få se fler inredningsreportage från huset. Klicka er vidare till Den Vita Drömgården och läs mer om gården, hur allt började och se fler fina bilder.

Bilder: Den Vita Dröm Gården
Fotograf: Ragnar Omarsson

8 reaktioner på “Bloggtips – Den vita drömgården

  1. Åh så läckert, förstår om du blir nyfiken!

    Tittar in för att se om du är och föder barn, men där är du ju, hejhej! :)

    Ha en god natt och en fin onsdag, nu är det bara fyra dagar kvar, ihhhh….

Kommentera

