Nu finns stadstavlan att köpa

Jag har med jämna mellanrum fått frågor om stadstavlan ”Enköping” som hänger i vårt vardagsrum och nu kan jag meddela att den äntligen finns till försäljning hos Nordic Design Collective. Givetvis anpassas tavlorna efter vilken stad du vill ha.

Bild: Nordic Design Collective

One thought on “Nu finns stadstavlan att köpa

  1. Hej!
    Jag förstår precis vad du menar med sömnbristen. Jag låg också inne i två omgångar innan Elsa föddes. Sömnpiller hjälpte mig knappt utan vaknade ändå, men skönt att vara omgiven av kunnig personal.

    Efter har jag fått medicin utskrivet och ska snart börja med samtalsstöd. Vi ger elsa flaska på nätterna så kristofer kan ta hon med. Vissa nätter har jag sovit i ett annat rum för att få riktig sömn. Den är viktigare än vad man tror!! Stort lycka till med förlossningen! Jag håller alla tummar, tror du fixar det galant! kram

Kommentera

