Galge med krokar

Med rätt förvaring och smarta lösningar spar man städtid och det blir enklare och roligare att hålla ordning. Sådant känns extra angeläget nu när vi har en vild 3-åring och en nyföding som tar mer tid och kraft än man kanske tror. Var tar tiden vägen och hur kan det bli så stökigt på så kort tid fast man inte gör något? (Och hur får man 3-åringar att städa undan alla grejer de drar fram?)

Av någon anledning har min garderob förvandlats till ett kaos trots att jag bara använt gravidkläder de senaste månaderna. Dags att sortera, hänga upp och ordna. Dessutom måste jag fixa bättre förvaring till skärp och halsdukar och liknande. Det är antagligen därför som jag fastnade för denna enkla men smarta galge från Ica Maxi som spar plats i garderoben eller kanske i pysselrummet. Den kommer att finnas i svart och rosa från och med v. 51 och priset ligger på 24,90 kr.

Bild: Ica Maxis bildbank

6 thoughts on “Galge med krokar

  1. Hej! Jag heter Johanna och är femton år och ska snart göra mitt val inför gymnasiet. Jag tycker om din blogg väldigt mycket för du ger smarta tips på snygga och praktiska saker till hemmet. Du skriver att du jobbar i en butik med inredning och design men hur har du gått till väga för att komma dit du är idag? Vilket program har du gått på gymnasiet?
    Hälsningar Johanna!

Kommentera

