Barnrum – sänghimmel

Jag gillar känslan av att ligga under en sänghimmel men det är inte många som är speciellt snygga tycker jag. Den här varianten gillar jag dock skarpt – en baldakin i medeltidsstil till barnrummet, både färgglad och stramt svartvit, precis som jag vill ha det. Jag funderar på att sno idén rakt av till Antons rum. Jag visste väl att jag någon gång skulle få användning av det svartvitrandiga tyget jag köpte för över ett år sedan! Nu ska jag bara komma över symaskinsångesten som syslöjden i skolan resulterade i.

barnrum-baldakin

Bild: Family Living

2 reaktioner på “Barnrum – sänghimmel

  1. Vi gjorde vårt sovrum marrockanskt med en sänghimmel. Ovanför tyget lade vi en ledljusslinga som blev som en stjärnhimmel! Jag ääälskar den! Och jag är ändå, typ, vuxen;) Mysigt för alla åldrar!

Kommentera

