Fina fasader med färg

Jag har kämpat för att få min vilja igenom när det gäller många av de val vi gjorde när vi byggde huset. När det var dags att välja ytterdörr var jag så trött på alla val och diskussioner att jag lät mig övertalas att välja en vit dörr istället för den fina klarröda. Det hade varit så snyggt med en färgklick på vårt svartvita hus. Men ett husbygge är fullt av kompromisser och man får välja sina strider.
Här är ett par exempel på hur effektfullt det kan vara med en stark färg mot en grå fasad. Snyggt, eller hur!

exterior-pink

exterior-yellow

Bilder: Style Art and Laughs, Today you inspired me

2 reaktioner på “Fina fasader med färg

Kommentera

