Utemöbler i Konstrotting

Nu börjar det bli vår och jag har massor av planer för vårat stora soldäck vid poolen. Nej just ja, jag har ju inget soldäck. Jag har en minibalkong vid stans mest trafikerade gata. Men drömma går ju. 🙂 Och just nu drömmer jag om utemöbler i konstrotting.

natal1.jpg
Natal

venedig1.jpg
Venedig

belmont1.jpg
Belmont

chesternatur.jpg
Chester i natur

chestersvart.jpg
Chester i svart

cubic1.jpg
Cubic

simba1.jpg
Simba

På mitt soldäck vill jag givetvis även ha en sådan här hängfåtölj.

wicker.jpg

Butiker:
Bra Sommarmöbler
Inred.se
ATO
Mellby Garden AB
Plantmarknaden
Brafab AB
Vita Knutar
Wicker.com

5 thoughts on “Utemöbler i Konstrotting

  1. Hello Snusan!! Härliga ute möbler, finns de i vitt som passar min enorma bungalow? I så fall väljer jag ”Cubic” diiiirekt ; )
    Skämt och sido, läste även ditt inlägg före och efter renoveringen, kanonsnyggt blev det!!!

    Kram/ Marie-Louise

  2. Så fin tvättmaskin i rosa,älskar rosa!
    Fotokaklet är väldigt snyggt,blir nog
    fint att ha i erat badrum!=)Ha en fin Söndag!

    Kram Maria

  3. Va synd, rottingmöbler går verkligen bort bort bort här. Vill ha nåt i trä och stolar med 3-5 positioner. Blev inte så mycket klokare efter en runda på områdets utemöbelsbutiker heller, fastnade inte för någon. Måste vara sjuk eller så!

Kommentera

