Säng Belmonde

Jag inser ju att det antagligen skulle vara lite för mycket och jag hör min mammas röst i huvudet varje gång jag tänker på det. ”Du kommer att tröttna på färgen Snusan!” Men tänk att få ha den här sängen från Au Lit i ett stort vitt sovrum, kanske med en tapet i samma nyans på någon vägg, ungefär som den jag skrivit om tidigare; Oriental Moon. Snacka om feminint. Ok, lite väl kanske…
Henrik frågade igår om jag var inne i en rosa period. Han kanske undrar när den ska gå över. 😉


Sängen finns hos Furnish.se

8 thoughts on “Säng Belmonde

  1. Kan väl aldrig bli för mycket rosa? Det kan du hälsa mannen 😉 Jag har fördelen av att inte ha någon man som får tycka eftersom att jag bor ensamen! haha. Ja men är denna säng verkligen lila? Tyckte den såg rosa ut? Vad kostar en sådan skapelse? Den ser DYR ut, men lyxig. Princess:) kram

  2. Hej!
    Tack för besöket på min blog! Gillar också ljushållarna! Synd bara att den ena gick sönder då min ”starka man” skulle skruva fast den ordentligt.. Som tur var gick den att limma. Dom är från Ellos, sku köpa några till, men sen var dom slut..

    H:Lotta

  3. Snygg nisch du köpte,fin att ha på väggen!
    Tycker om tapeterna,väldigt snygga!Ja det finns så mycket som man vill ha,men man får hejda sig ibland..och tänka efter..behöver jag det här,eller får jag plats med det.=)

    Kram Maria

  4. Gud vilken drömsäng 🙂 Egentligen borde man inreda ett rum med bara såna typiska tjejiga romantiska grejer, dit man kan fly när man bara vill va ifred. Om man har den i standard-sovrummet så finns nog risken som sagt att man tröttnar.. hehe 🙂 Tack för kommentaren i min blogg. kram

  5. Ping: Stolen Pole Position « Snusans inredningsblogg

Kommentera

