Nisch

I torsdags träffade jag pappa. Vi tog en fika och pratade om inredning. Han har någon idé om ett sovrum med en automatisk skjutvägg som man kan fälla ut genom hela rummet, tillochmed genom sängen när man är trött på sin partner. Haha! Jag sa till pappa att jag förkastade hans idé eftersom man aldrig ska gå och lägga sig osams. Sen gick vi och shoppade loss på stan. Jag impulsköpte en nisch som ska sitta i sovrumsväggen. Jag har lite olika idéer om hur jag ska göra och det kommer förhoppningsvis att lösa mina problem med smyckesförvaring. Det kommer att bli så jäkla bra. Tror jag. 🙂 Det börjar bli en hel del handgjorda smycken eftersom jag får fler och fler akuta pysselbegär. Och när jag är arg på något känns det bra att sno ihop en ring. Fast dom får ju ett helt sinnessjukt utseende när jag är på det humöret. Den aggressiva kollektionen kan jag kalla den. Hur som helst så kommer dom att bo i min nisch.

Hittade en snygg utegrupp i konstrotting och förbannade det faktum att jag inte har en trädgård. 😛
Stod även och dregglade över några Margretheskålar men var mogen nog att insé att det inte finns plats för fler skålar hemma. Vuxenpoäng till mig!

9 thoughts on “Nisch

  1. Tack för besöket inne hos mig,måste säga att jag har följt ordspråken den sista veckan:)för städningen har fått vänta har haft så mycket annat roligt att pyssla med! Kul att shoppa liss och ser fram emot den aggresiva kollektionen;)
    Kram Katarina

  2. Hej igen!

    Vi kanske kan hitta någon som kan leverera saker till oss privat från USA… 🙂 Det är ju inte superdyrt där direkt. För mig kostade det nästan 1000 kr sist att bara frakta!! Men vill ju SÅÅÅ gärna ha dessa ROXY saker. Så det kanske är värt det ändå???
    Sov gott!

  3. Ping: Tema Förvaring « Snusans inredningsblogg

Kommentera

