Tema Förvaring

TiniTott har en temavecka om förvaring. Ett intressant ämne eftersom det här med förvaring är ett ständigt problem. Åtminstone här hos oss i minitvåan.
Efter renoveringen har vi ganska bra förvaringsmöjligheter och allt har sin speciella plats. Nåja, det mesta iallafall…
Numera kan jag tex ha alla pysselgrejer på ett och samma ställe, väl uppmärkt så man slipper att leta ihjäl mig så fort man ska ha någonting. Sådant tar ju annars lätt död på all kreativ lust.


Alla böcker är undangömda i skåp. Jag gillar inte att ha böcker framme eftersom det ger ett rörigt intryck.


Likaså glasen. Jag har inga exklusiva glas som behöver visas upp, så bort med dom.


Men hur mycket förvaring man än har så verkar det som att det alltid bildas ett sådant här skåp. Ett stökigt dilemmaskåp med udda saker man inte vet var man ska göra av. *suck* Är det så för er åxå?


Jag har även en nödlösningshink bakom soffan, där allehanda grejer åker ner om man har bråttom eller om jag får spunk på alla papper som ligger framme.
😛

När min nisch äntligen sitter i väggen ska jag visa min smyckesförvaring. 😉

6 thoughts on “Tema Förvaring

  1. Hejsan…

    Trillade in här till dig via TiniTott. jag tyckte detta tema verkar vara en skoj grej så jag hoppade på jag me 🙂

    ha det gött.
    kram Gurkiss

Kommentera

