Utmaning i Alfabetsform

Jag har blivit utmanad av Dhalarna att skriva om mig själv i alfabetsform.
Jag skickar utmaningen vidare till alla som är sugna på att göra en lista.

A – Ateist
B – Beroende av sol
C – Chokoholic
D – Dekoratörsutbildad
E – Ensambarn
F – För kort för att nå ner till pedalerna i bilen
G – Gråter lätt
H – Hus på landet vill jag ha!
I – Inte döpt eller konfirmerad
J – ”Ja” vill jag säga någon gång men inte i kyrkan.
K – Kattälskare
L – Linsbärare
M – Maldiverna är mitt favoritresmål.
N – Nachos! Feeed mee!
O – Ordningssam
P – Piano spelar jag
Q – Qvinna
R – Reslysten
S – Sandstrand, ja tack!
T – Tecknar
U – Uppländsk
V – Velig
W – W Retreat vill jag resa till.
X – X-tra mycket tomatsås på min pizza tack.
Y – Yngre än min mor.
Z – Zorn skrev jag mitt specialarbete om.
Å – Ångest i stökiga rum.
Ä – Älskar Henrik!
Ö – Önskelistan finns här. *flörtar med familjen*

Jag hoppas att jag fått till alfabetet rätt. Igår när jag rabblade upp det inför Henrik lät det såhär: A B C D E F G A H… En bieffekt man får av att läsa noter…

4 thoughts on “Utmaning i Alfabetsform

Kommentera

