Temavecka Mönster – Blommig

Så var det dags för den Blommiga Onsdagen i temaveckan

Dessa blommiga muggar fick jag när jag prenumererade på Sköna Hem. Hos Sköna Hem kan man förresten vinna smink genom att berätta om ett hemma-projekt.

Nedanstående Moraklocka står visserligen inte längre i lägenheten utan är undanplockad i väntan på att hitta ett nytt hem eftersom vi inte längre har plats för den. Det är min moster som har målat den. Visst är hon duktig!

Jag tänker minsann även bidra med ett par bilder från min bok som jag gjorde om våran resa till soliga, vackra, blommiga Maldiverna… *nostalgisk*


Mys i solnedgången


Varför ser våran säng hemma i Sverige aldrig ut så här?

3 thoughts on “Temavecka Mönster – Blommig

Kommentera

