Inredningsbloggar

Det finns så många intressanta och snygga inredningsbloggar jag skulle vilja följa men jag håller med tjejen bakom Inredningskaos; man hinner helt enkelt inte läsa alla. Och för varje blogg man läser hittar man länkar till fler och fler suveräna bloggare. Någon gång ska jag organisera och kategorisera alla bloggar jag gillar för att få en bättre översikt men bara det kommer ju att ta en evinnerlig tid. Jag fattar inte hur vissa hittar tiden till att blogga så mycket.

Här är emellertid några av alla sajter som listar inredningsbloggar. Där kan man garanterat hitta några godbitar. Har du fler tips?? Dela med dig!

Sköna Hem

Allt i Hemmet

Noga Utvalt

Hemmafixare

Inredningsbloggar.blogspot.com

Inredningsbloggar.se

Nybloggat.se

Bloggportalen

Favoritlistan.se

Bloggar.se

Förutom dessa så är ju Bloggkoll.com ett ypperligt verktyg för att samla de bloggar man följer…

4 thoughts on “Inredningsbloggar

  1. Jag har i ett tappert försök delat in mina bokmärkta bloggar i 5 (!) mappar, meningen är att det ska vara 10 bloggar i varje mapp. Nu är där 17st i någon av dem dock.. Man får nog sätta sig och verkligen organisera det ordentligt 🙂

    tack för länkningen 🙂
    Ha det jättebra!

  2. Hej, här kommer ett tips på en sida som kommer att guida till alla inredningsbutiker i stockholm.
    Ange gärna din epostadress, så får du ett nyhetsbrev när sisan är helt klar.

Kommentera

