Domaine des Andéols – Luberon, Frankrike

Omgivet av lavenderfält, sjöar och olivträd ligger Domaine des Andéols. På det här hotellet bor du i något av de nio husen som är helt individuella. Där finns The Lovers’ House, The Cascade House, The Forever House, The House of Afar, The Terrace House, The Red House, The White House, The Artist’s House och The Traveler’s House.
Husen är inredda med designmöbler och konst från jordens alla hörn samt böcker, musik och ljus för att ge en hemtrevligare känsla.
Hotellet har en restaurang och ett spa och i området kan man uppleva musik- och konstfestivaler.

3 thoughts on “Domaine des Andéols – Luberon, Frankrike

  1. SweetJeesuzz så Lovely!!
    Åh den som vågade flyga….

    Jean heter jag och driver en omfattande info- och frågeblogg om medicinsk hudvård.

    MVH
    Jean

  2. Hej där på kvällskvisten. 🙂 Såå himla mycket läckra hotell du har lagt ut sista tiden. Jag har haft så mycket att göra att jag knappt hunnit med att kolla runt på mina favvobloggar, så jag hade massa kul att titta på nu. =))
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram//Indra

Kommentera

