Husvisning

Idag var vi och kollade på det här huset men det var ingenting att ha. Inte till det priset iallafall.

Det är ju så roligt att sitta på Hemnet och titta. Spanade på lite andra hus och lägenheter för skojs skull och nedanstående bostäder skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Fast det är ju en heeelt annan prisklass än vad vi har råd med förstås. 😛 Men att titta och drömma är gratis och lite inspiration kan man ju få. Jag gillar det vita, avskalade med stora öppna ytor och rena linjer. Jag trivs inte i överbelamrade rum med mycket saker och för många olika färger. Då blir det bara kaos och röra i mitt huvud.


Ingen barnvänlig trappa direkt men snygg…

 

5 thoughts on “Husvisning

  1. spännande med husvisning! hoppas ni snart hittar vad ni söker! vi gar ocksa pa husvisningar titt som tätt 🙂 nu börjar man lära sig lite… ser ju alltid btätre o större ut pa bilderna pa internet än vad de gör i verkligheten….

    ja tänk om man hade nagra mille.. sa man kunde köpa ett sant riktigt drömhus 🙂

  2. Hm, läckra bilder att drömma sig bort i… bort från äldre hus med små trånga rum som inte går att möblera utan att det KÄNNS övermöblerat när säng och en byrå kommer in – soffa och tvn kommer in – typ…
    Dock TROR jag att jag skulle avstå mönstrat tak, urk… får mig att tänka på mindre trevliga ställen… även om jag inte brukar besöka sådana – men känns lite billigt 😉 rummet där var i övrigt snyggt – men taket tog ner helheten!!!
    Må så grankott…

Kommentera

