Mycket för barnen hos Kidshome

Hos Kidshome.se kan man hitta många söta och tuffa saker till barnen, allt från möbler och inredningsdetaljer till leksaker och kläder. Vad sägs om svärburken? Jag skulle behöva en liknande för varje gång jag proppar i mig godis eller struntar i träningen. 😛 Och stenarna är ju såå söta. Jag har sett dom någon annanstans också men kommer inte ihåg var… Någon som vet?


Bilder från Kidshome.se

Vissa av barnartiklarna kommer från Kids Concept. Där kan man se ytterligare återförsäljare.

5 thoughts on “Mycket för barnen hos Kidshome

  1. Tror att det fanns liknande stenar på åhlens. En såndär ”skippa träningen” burk skulle jag också behöva.. skulle nog spara rätt mycket pengar då.. 🙂

Kommentera

