Turkos Sovrumsinspiration

Allt i Hemmet kan man läsa om familjen Gipper som gjort om sin lägenhet. Deras sovrum har samma färger som vårat; brunt, turkost och vitt och dom har tillochmed samma garderobsvägg. Det ser exakt ut som hemma hos oss men till skillnad från våran färglösa beiga vägg har dom en läcker turkos nyans och det gör att rummet är 100 gånger snyggare. Vilken enorm skillnad lite färg kan göra.
En annan detalj är att dom förvarar tv:n i garderoben. Jag har länge velat göra så med våran fula tv som vi har i sovrummet men alla säger att det är alldeles för brandfarligt. Någon som vet hur det ligger till med det egentligen? Det borde ju funka. (Även om våra garderober just nu är proppfulla så skulle jag faktiskt behöva sortera bort 80% av mina kläder och insé att min kropp aldrig mer kommer att se ut som den gjorde när jag var 20. Man får ju bara ångest av att se dom där minimala toparna och byxorna som man hade för 20 kilo sedan.) 😛

aih1

aih2

(Bilder: Allt i Hemmet)

8 thoughts on “Turkos Sovrumsinspiration

  1. Vad läckert! Vet inget om det där med brandsäkerheten tyvärr! Ring närmaste brandstation & fråga. De är ju till för sådana frågor också! KRAMISAR!!!!

  2. Hej vännen! Jag måste i ärlighetens namn erkänna att jag haft så mycket omkring mig så jag har bara kikat in lite då och då på alla mina favoritbloggar den senaste tiden, och jag har fullkomligt missat att du ska ha en liten bebis. Jättegrattis till magen! =)) Självklart ska du be om röster, jag har redan varit inne och klickat en gång. Kan man göra det fler gånger så gör jag det gärna. 🙂
    Kul också att du hade nytta av tipset ang. Sargentakatalogen. Jag tycker själv dom är jättebra och beställer alltid därifrån när jag och sambon gör smycken. Ska bli kul att se vad du gjort sen om du lägger upp det på bloggen.
    Ha det så jättebra nu, sköt om magen och lycka till i tävlingen.
    Kramiz//Indra

  3. Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

Kommentera

