Bebis i magen

Några av er som läser min andra blogg vet redan men tänkte även berätta för mina andra söta besökare som är här och läser. Det bor en liten bebis i min mage och om allt går som det ska blir vi tre i april. Det är vårat första barn så det är givetvis jättespännande och roligt och läskigt på samma gång.

ul081022
2008-10-22

På fredag ska vi på rutinultraljud. *längtar* Ska bli så roligt att se lilla ”Cocos” igen.

♥ ♥ ♥

Jag gillar egentligen inte att tigga om röster så här men jag passar ändå på. Om ni har tid och lust skulle jag bli superglad om ni som läser här ville hjälpa mig att vinna en babydoppler genom att rösta på min ”pumpamage” i den här tävlingen. (Klicka på den gröna bocken under bilden på pumpamagen). Tävlingen avslutas på torsdag och jag skulle bli så superjätteglad om jag vann babydopplern med vilken man kan lyssna på den ofödda bebisens hjärtljud. Skulle lugna mina nerver enormt mycket…

tavling

19 thoughts on “Bebis i magen

  1. Hej igen. Men det gör jag så gärna! Så roligt för dig. Njut verkligen av tiden!! Det är ju så himla mysigt. Hmmm. Nu blev man lite sugen på en till… =)

  2. STORT GRATTIS!!!! WOW så kul & spännande! Hoppas att du mår bra! Nu har jag röstat! Din mage var ju helt klart den finaste & coolaste! Hoppas att du vinner! KRAMISAR!!

  3. Självklart har jag gått in och röstat på din mage🙂 Det ser ju ljust ut än så länge och jag hoppas att det håller i sig tills imorgon så att du vinner. Grattis till bebisen med såklart😀

  4. Är jag helt ute och cyklar eller har du vunnit tävlingen?? Jag tycker det ser ut så om man går in på den gamla tävlingslänken i allafall.
    Stort Grattis om det är så i allafall! =)) Hoppas allt är bra med dig och magen. Må så gott och ha en fin kväll!
    Kram//Indra

  5. Svar: åhh tack snälla:) Det var faktiskt kul idag. Nervositeten släppte lite efter ett tag. Det var mycket folk i butiken, så jag är nöjd. Kram

Kommentera

