Alla Hjärtans Dag – Fyll-i-bok

Gillar du, precis som jag, roliga fyll-i-böcker kan jag rekommendera den här, en finurlig bok på 32 sidor där både du och din partner fyller i era svar från varsitt håll.

Beskrivning från Bokia: ”Boken där du får svaren på allt du inte visste om din partner. Vilka ovanor har ni försökt ni dölja för varandra? Vilket djur är din partner lik? Vad är det som gör honom/henne så fantastisk? Och vågar du skriva på grälkontraktet? Fyll i, läs varandras svar, häpna och skratta!”

Jag och min sambo har fyllt i den och jag fick bland annat reda på att han snokade i mitt badrumsskåp första gången han var hemma hos mig, att han tycker att jag är lite hypokondrisk och att det första han lade märke till hos mig var rumpan. 😛

Boken finns att köpa på flertalet ställen men det lägsta priset jag hittade är 84:- hos Bokia

duojag
(Bild från Bokia)

3 thoughts on “Alla Hjärtans Dag – Fyll-i-bok

  1. Den här verkar ju tokrolig! 😀 Jag fastnade på en toalett hos några vänner i helgen. *skratt* För där inne hängde nämligen boken ”Damrummet” och det var också en sån där rolig bok med massa kul saker. Livsfarligt att hänga en sån på toan..haha!
    Men den här måste jag ju kika efter. =))
    Hoppas allt är bra med dig? 🙂
    Kramar!

  2. Den boken har jag köpt till massa kompisar i förlovnings- och bröllopspresent. Det finns en vänner-bok också som är väldigt rolig. Jag köpte min på Designtorget men den säljs säkert på fler ställen 🙂

Kommentera

