Fler väggdekorationer från Ferm Living

Ferm Living har så många snygga produkter så man blir helt vimsig av ha-begär. Min favorit har länge varit den stilrena världskartan och snart måste jag nog kapitulera och ta hem den om jag ska få ro i sinnet. 🙂 Nu finns fler av Ferm Livings coola väggdekorationer hos Favoritsaker.se. Bland annat dessa resväskor som jag gärna skulle vilja ha i min walk-in-closet som ännu bara existerar i mina fantasier. Den som är så stor att jag kan ha en hel avdelning bara för resväskor, snorklingsutrustning och andra reseprylar. 🙂

ferm1

Fler ställen som säljer produkter från Ferm Living:
Designonline.se
Inneonline.se
Inreda.com
Tapetorama.se
Tapetshop.dk

19 thoughts on “Fler väggdekorationer från Ferm Living

  1. … nu väcktes mitt begär och man skulle kunna måla på väskorna liknande klistermärken som man fick förr i tiden när man reste i olika länder.

  2. Hej där! Tänkte bara tipsa dig om att du nu kan tävla om en barntavla hos mig. Kan ju passa bra till den lilla barnkammaren! 😉 Hoppas att allt är bra med dig o magen!! /Marie

  3. VINN EN SNYGG KLOCKA SOM SKULLE PASSA BRA PÅ DEN VÄGGEN !

    Kolla in tävlingen som Solfjället Design
    har på sin hemsida !

    En riktigt snygg väggklocka som passar överallt.
    Var med i tävlingen och vinn klockan till ett värde
    av 799 riksdaler.

    http://www.solfjallet.se

  4. Jättesnygga, ger verkligen en snygg effekt på en diskret vägg.

    Diggar din blogg Snusan, du borde bli medlem på wehega.com där man kan diskutera, inspirera och bli inspirerad av andras hem!

  5. Riktigt tuff. Snygg att den bara gick i svart!

    Skrev ett liknande inlägg för ett tag sedan då jag hittat tillbaka till en gammal tapetkollektioner som fortfarande känns ganska fräsch. Kolla in DM Accessories. Kollektionen är en lekfull motivsamling av möbler klänningar, hattar, skor etc.

Kommentera

