Fresco Classic

Det är dags att blåsa liv i den här bloggen och göra lite inlägg mellan blöjbyten, matning och tröstning. Tänk att en liten parvel kan ta så mycket tid och plats. Våran lilla holk ser oftast ut som ett smärre bombnedslag nuförtiden. Vi letar hus och jag drömmer om att kunna inreda ett rum till vår lilla Viggo. Det finns onekligen en massa läckra, roliga inredningsdetaljer och annat för barnen. Mycket är i dyraste laget, som den här coola och snygga stolen t.ex. Fresco Classic från Bloombaby. Från början kan den användas som en vagga åt barnet för att sedan förvandlas till en matstol. Jag har pillat på den i butikerna ända sedan jag blev gravid. Jag får dock nöja mig med betydligt billigare varianter men att titta och drömma är gratis. 😉

fresco
(Bild: Bloombaby)

fresco2
(Bild: Mammashop)

Finns hos bl.a. Babyproffsen och Mammashop.

One thought on “Fresco Classic

  1. Vilken smart och snygg stol, men tror dig att priset för det är högt! 🙂
    Trevligt att se dig här igen!! Förstår att det är mycket och fullt upp med annat!
    Hoppas att allt är bra med er!
    kram Marie

Kommentera

