Fotobok från Fuji

fotobok2

Fotoböcker är ett smidigt och snyggt sätt att samla sina bilder. I julklapp har jag gett min sambo fotoböcker om våra resor och det är jättekul att bläddra i dom och minnas… Nu planerar jag att göra en bok om vår lilla Viggo så det här erbjudandet från Fuji kunde inte komma mer lägligt. Tidigare har jag använt mig av ett annat företag men inte varit riktigt nöjd med layoutmöjligheterna. Av bilderna att döma går det att göra mycket finare fotoböcker hos Fuji så jag ska absolut testa deras tjänst. Man laddar hem ett program i vilket man arbetar fram sin egen personliga bok.

fotobok1
(Bilder: Fuji)

7 thoughts on “Fotobok från Fuji

  1. Hejsan! Jag har en liten fråga som jag tänkte att du kanske kunde hjälpa mig med. Det är så att jag letar efter en viss tapet som är med i ”adressändrings”reklamen när ett par får ett brev om svampar från Kenya. I bakgrunden så sitter det en jättesnygg tapet med prickar formade som cirklar. Vet du möjligtvis vart den kommer ifrån eller tips på någonstans där jag kan ta reda på det? Tack på förhand! /Johanna

Kommentera

