Wallpower for kids

Husplaneringen fortskrider och just nu försöker vi bestämma exakt var på tomten huset ska stå. Sedan ska vi skicka in bygglovshandlingarna. Henrik funderar mest på grundarbetet, avlopp och rördragningar medan jag redan är inne på kakel-, belysnings- och tapetfronten och drömmer. 😛 Det jag ser fram emot mest just nu är nog att inreda Viggos rum. Det finns ju så mycket rolig inredning för barn. Den här tapeten älskar jag. Motivet och färgerna är helt underbara. Henriks utlåtande: ”Mjuk och fin och glad!” Javisst blir man glad av den?! Den kommer från kollektionen Wallpower for kids och finns bland Intrades sortiment.

wallp_kids

4 thoughts on “Wallpower for kids

  1. Spännande att se hur det blir med ditt hus i framtiden! Gud jag älskar verkligen din blogg, varje bild du har lagt upp älskar jag. Jag fattar inte vart du hittar allt bra? Lycka till med huset!

    Mvh Malin

Kommentera

