Husmöte

Igår hade vi ett möte med Myresjöhus och diskuterade Brantevik som jag visade bilder på i förra inlägget. Både Henrik och jag har fastnat för det här huset men antagligen kommer det inte att rymmas inom våran budget. Man vill ju kunna göra mer saker i livet än att bo…

Det jag gillar mest med huset är den öppna planlösningen mellan kök och vardagsrum, takhöjden, de stora fönstrena och det lilla loftet. Att föräldrasovrummet har både klädkammare och toalett i anslutning är perfekt.

Ett annat snyggt hus från Myresjöhus är Kornett. Jag har en förmåga att bli förälskad i hus med vardagsrum som är öppna upp till nock och hus med loft. Kanske är det för att jag är uppvuxen i ett sådant hus…

Kornett

6 thoughts on “Husmöte

  1. Vad roligt att ni planerar att bygga hus. Det ska blir spännande att följa det på din blogg. En familj har byggt Kornett i området som vi vill bygga på. Det är riktigt snyggt!
    Kram Sandra

Kommentera

