Soffbänken Rock Star

Jag blev förälskad den här bänken som jag såg på wohnzimmer.se men hittade den inte bland deras sortiment. Jag mailade och frågade och fick till svar att den fanns hos deras leverantör och att de skulle kunna lägga upp den som artikel för beställning. Jag har inte hört något mer men såg nu att den finns bland vårnyheterna för 2010 – fast i svart konstläder. Den är också jättesnygg men jag undrar fortfarande om det går att få tag i min drömbänk i rosa. Jag vill ha den!


Soffbänken ”Rock Star”

3 thoughts on “Soffbänken Rock Star

Kommentera

