Formex – Favoriter: Glittering Home of Sweden

Färgglatt var det i montern hos Glittering Home of Sweden. Jag fastnade direkt för de snygga kuddarna, designade av  Christina Lindgren Persson och tycker att montern speglade Formex-temat ”Happy” på bästa sätt. Man blev riktigt glad av besöket. Inte minst av det jättetrevliga bemötandet vi fick av Christina och hennes kollega Frida.
De säljer även gardiner, metervara, ljuslyktor och plädar. Själv skulle jag vilja bygga upp ett stort lager av kuddar plädar och ljuslyktor i mysiga färger, gosiga sockor, inredningstidningar och en bra bok… Sedan är jag redo för hösten.

www.glitteringhome.se

7 thoughts on “Formex – Favoriter: Glittering Home of Sweden

  1. Jättebra blogg!

    Tips, om du gillar Vogue så har Nordic Art House hundratals Vogue tavlor till bra pris som man köper på nätet! Det är tavlor av klassiska covers från Franska Vogue. Det kan man hitta på nordicarthouse.com, kolla in det dom är jättefina…

    Ha det bra!

  2. Åh, vilka härliga färger!! Tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

  3. Jag älskar färgerna!

    Håller på renovera om i våran lägenhet nu, i sovrummet. Ska bli riktigt skoj när man fått upp färg och tapet och fått hem sängen så man kan börja he in lite mysfärg 🙂

Kommentera

