Värmande färgskala till hösten

Hittade det här höstiga uterummet hos inredningsnyheter.se och jag tycker det ser så mysigt inbjudande ut med kuddarna, ljusstakarna och de varma färgerna. De påslagna datorerna och pysslet på golvet ger bilden liv eftersom det antyder närvaron av människorna som bor där. Även om jag försöker förneka det så är den snart här, hösten…Trots lövens vackra färger och den friska luften så kan jag inte riktigt se tjusningen med hösten eftersom den varje år otvivelaktigt följs av en lång kall vinter. Men att införa en värmande färgskala i hemmet och boa in sig med kuddar, filtar och ljus gör det hela mycket mysigare.

8 thoughts on “Värmande färgskala till hösten

  1. håller helt med dig angående höst och vinter, burr burr! men iår längtar jag som sagt… haha!
    himla mysigt rum det där såg ut att vara! varma och härliga färger! fint!

    haha, jag förstår inte riktigt själv hur jag lyckats hålla det hemligt… egentligen vill man ju bara skrika ut det. hela dagarna. om och om igen… hahaha!

  2. Om jag fick spendera min höst här i detta rummet med den fina naturen utanför, så välkomnar jag den gärna trots att man vet att vintern är på väg…!

Kommentera

