Spegel med smyckesförvaring

Jag letar och letar efter den ultimata smyckesförvaringen men hur många fina smyckesträd eller skrin jag hittar så är det aldrig något som skulle kunna rymma alla mina smycken. Jag har börjat insé att jag får snickra ihop min egen förvaring. Den här spegeln tycker jag var en bra idé. Dolt bakom den får ganska många smycken plats, både halsband, örhängen, armband och ringar, inget som trasslar ihop sig och man har en bra översikt. Den finns i körsbär, ek och vitt hos Solutions.com.

3 thoughts on “Spegel med smyckesförvaring

  1. För mina smycken utnyttjar jag garderobsdörrarnas insidan. Fyller dem med massor av krokar så kan jag hänga massvis med halsband. För örhängen har jag spikat fast en tunnare kartong som jag gjort hål i för att kunna hänga upp örhängen.

    Hoppas du hittar ett bra sätt för dina smycken 🙂 Spegeln var ju riktigt snygg!! och en spegel är ju aldrig fel

Kommentera

