Planritningen

Jag kom på att jag inte visat den slutgiltiga planritningen. Så här ser den i alla fall ut efter både byte av husleverantör, velande mellan olika hustyper och åtskilliga omritningar och små ändringar. Vi har bland annat tagit utrymme till klädkammaren från badrummet till vänster som från början var det största och gjort det andra badrummet lite större. Vi har ritat om köket X antal gånger och velat hit och dit om en massa småsaker som jag inte orkar tänka på längre. Nu blir det så här och jag längtar efter att få se det slutliga resultatet.
Här ska vi bo…

3 thoughts on “Planritningen

  1. Riktigt bra planlösning. Jag älskar ”tänket” med en del av huset som föräldradel, och den andra sidan som ”barn avdelning”. Däremot hade jag nog velat ha wc mer i anslutning till entrén.. Man vet ju hur det är när man är ute och det blir brådis, både hos vuxna och barn.. Då är det inte så roligt att springa genom huset.. speciellt inte vintertid när man har blaskiga skor 😉 haha
    Men nog är det gott och ha bad/wc, samt ”dress” i samband med sovrummet!
    Kommer bli toppenfint!
    kram

Kommentera

