Fasadbokstäver

Sedan jag äntligen köpte ny dator och möjligheten, tiden och lusten till att blogga kom tillbaka har jag insett att det är massor av saker jag tänkt att blogga om men som aldrig blivit av. Det mesta ligger dock sedan länge i Blogga-Om-Mappen i min kraschade dator. Som fasadsiffrorna och fasadbokstäverna från fasadsiffra.se till exempel. Är det mot förmodan någon som inte sett dom än så måste ni kolla in dom. De är riktigt snygga och jag skulle vilja ha fasadbokstäverna i liljevit gracil på vårat (blivande) svarta hus. Det nedriga är att vi kommer att bo på nummer T-J-U-G-O-T-R-E och det skulle bli lite väl dyrt.
Bokstäverna och siffrorna finns i fyra olika storlekar, två olika stilar och går att få i borstad aluminium eller polerad akryl i liljevitt eller pianosvart. På ”ritbordet” kan man själv experimentera med de olika variationerna.

3 thoughts on “Fasadbokstäver

  1. Stora fasadsiffror är verkligen superfint! Kruxet för min del är att vi inte har något husnummer alls :/ Vår gata har inte ens ett namn.. det är ett under att posten hittar 🙂 haha
    kram

Kommentera

