Tapeten från Photowall.se

Jag tänkte att jag skulle visa hur det ser ut i sovrummet sedan vi satte upp fototapeten som jag fick från Photowall.se. Jag har några riktiga favoriter bland deras sortiment men de tänker jag spara till vårat hus. Man kan även få tapeter av sina egna foton eller illustrationer vilket jag var jättesugen på att testa men eftersom vi bara bor här tillfälligt under tiden vi bygger huset kände vi inte att det var ett alternativ. Istället valde jag en tapet som hade samma färgsättning som vi redan har i sovrummet och som går i samma ”tema”, nämligen våra resor. På väggen ovanför sängen hänger resefoton och på en byrå står fotoböcker med bilder och berättelser om resorna vi gjort. Tapeten är jättefin och knöt verkligen ihop rummet känns det som. Och om man ligger och tittar upp i palmbladen och intalar sig att det är väääldigt vindstilla kan man nästan inbilla sig att man ligger under en palm på riktigt. 😉

Tack till Photowall.se!

6 thoughts on “Tapeten från Photowall.se

  1. en sån där hade jag och mattias för några år sedan, i vår första lägenhet! men tusan vad svårt det var att sätta upp den! haha! blev helt buckligt, och vi svor att aldrig någonsin försöka igen.. haha! 🙂
    kul med resetema sådär! med böcker, foton, och tapet.

Kommentera

