Min födelsedagspresent

Nu har jag bokat min egen födelsedagspresent. Jag måste säga att jag har väldigt bra smak när det gäller presenter. Till mig själv alltså. Själv är bäste dräng, eller vad heter det? I februari släpar jag med mig sambo och två kompisar till Berns’ krogshow Ljust & Fräscht med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Där ska vi äta gott och skratta igenkännande, speciellt eftersom vi då själva är mitt uppe i det värsta byggdammet. Tack Henrik för den uuunderbara presenten. Hehe!

Ljust & Fräscht
”Vi svenskar måste vara världens trendängsligaste folk. Vi vågar snart inte ens köpa en soffkudde utan att rådfråga en expert eller ha lusläst sjutton olika inredningsmagasin. Vad har hänt med oss, när blev vi det mesigaste folket i världen och hur gick det egentligen till när olika nyanser av vitt skapade mer debatt än längden på vårdköerna?
Ljust & Fräscht är en ny krogshow om jakten på det perfekta boendet och vår slitsamma väg dit, kantad av hopp, förtvivlan och ett ständigt lager av byggdamm.”

Bild & Text: Blixten & CoBerns

One thought on “Min födelsedagspresent

Kommentera

